Måste bara få skryta lite:

Vem fick VG på handledarutbildningen då?!

Vem, vem, vem?

HA! I am the master of the World! Eller, det är jag kanske inte, men jäklar vad kul med ett VG. Inte för att jag direkt har slitit livet ur mig (Och litteraturen har jag oftast bara skumläst, förutom två av böckerna som var jättebra), men har ju trots allt suttit ett antal timmar med alla PM, sammanfattningen och PYT'en. Letat litteraturhänvisningar, reflekterat, skrivit kloka (Haha) iakttagelser, vridit och vänt på formuleringar.

AND I DID IT!

Skön känsla.

Kommentarer
Postat av: Terése

GRATTIS!



Mycket bra jobbat. Men jag är inte förvånad. You have a way with words.



Kram.

2008-12-18 @ 21:35:48
URL: http://mellisplace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Vilken perfekt smyginledning på jullovet :)

2008-12-18 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0