Sovmorgon

Barnen sov till nästan nio i morse. NIO! Oh praise the Lord. Skön start på jullovet.

Nu ska jag bädda sängar och sen gå in och duscha, och efter det ska vi baka pepparkakor. Wish me luck... Fast har sagt till mamma att de får sköta allt kavlande och formtryckande, så kan väl jag typ sätta in plåtar i ugnen. Kanske torka bort lite mjöl om det behövs. Det borde jag väl klara?

Ha en bra lördag, folket!

PS. I går hade vi en komplimanglek med klassen, där man skriver sitt namn på en lapp och sen lägger den upp och ner i mitten av en ring. Efter det drar man en lapp, och skriver en komplimang till den personen vars namn står på lappen. Så gör man så några omgångar, och sen har man sin lapp fylld med snälla saker. Trevligt värre! En av sakerna som stod på min var "Bryr sig om folket". Hahaha, gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0