Status för närvarande:

  • Kissnödig
  • Barnen galna på nedervåningen
  • Crap- day på jobbet
  • Trött
  • Stella ska vara på skolan ABSOLUT SENAST 7.30 i morgon eftersom de ska gå till kyrkan och se Lucia, och jag är redan nervös för att inte hinna. Känns som att jag måste gå upp 5.30 för att vara safe.
  • Jaha, nu blev det bråk där nere också. Måste gå.
Ska även göra något åt punkt ett. Alltid något.

Ska bara svära av mig lite: Det var ju JÄVLA HELVETES SKIT att inte saker på jobbet bara kan få gå smidigt. Så. Nu har jag avreagerat mig lite.

Ni då? Allt bra? Eller vill ni också svära lite? Feel free, ibland får man.

Kommentarer
Postat av: mollya

Ja, här är en till som skulle kunna göra listan på saker från helvete lång idag. Suck.

Men du, det kan ju bara bli bättre eller hur? Snart är det helg och snart är det jullov o hej hopp. Peppkramar!

2008-12-10 @ 18:52:23
Postat av: Maria

Mollya: Ja, thank God för jullov.



Pussar och peppkramar tillbaka!!

2008-12-10 @ 19:30:42
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Jahadå!!!...svära det är tillåtet ;) bara man inte gör det högt...



Själv har jag tillförskansat mig ett rart litet ryggskott :( eller något i den stilen...svårt att röra på dököttet.

2008-12-10 @ 19:53:44
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0