Hm?

Har för mig att det var något jag skulle göra imorgon...Hmm...Vad var det nu igen? Kanske inte så viktigt, ändå, eftersom jag inte riktigt kommer ihåg?

Eller vänta, nu minns jag. Jobba.

Med en hjärna som varit avstängd i en vecka känns detta inte helt naturligt. Jag minns knappt vad vi höll på med.

Första lektionen imorgon:
Jag: Hej och välkomna tillbaka! Eh...Är det någon som kommer ihåg vilket avsnitt vi var på? Eller vad vi gjorde sista lektionen före lovet?

Fast jag låtsas såklart att det är en retorisk fråga. Som det heter i strävansmålen: "...Att göra eleverna medvetna om sitt lärande" Viktigt då att de får en chans att berätta för mig vad det är tänkt att vi ska göra fram till påsklovet.

(Fast jag har för mig att de fick sin planering före sportlovet. Då är det lugnt. Då står det kanske där vad jag ska göra imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0