Kvällens aktivitet

Ett avsnitt "Mordkommissionen" plus fotbad plus målat tånaglarna.

Jo, vars.

Och om två veckor börjar jag jobba igen. Men jag vet inte jag, kanske dags att starta igång hjärnan snart? Känns ändå helt OK. Får den här "Klipp dig och skaffa ett jobb"- känslan när jag varit ledig för länge.

Och klippa mig ska jag göra 20 augusti. Kanske en toning också? Och jeans som (Förhoppningsvis) sitter som de ska, nya snygga höstkläder, konferens med jobbet 15-17 augusti, ett (Förhoppningsvis. Om vi orkar) nymålat kök, värmeljus som luktar gott, ordning och reda och rutiner.

Underbara sommardagar i all ära, men hösten är ändå min favvo.

(Bara som en liten tröst om nu någon sitter och har ångest över att semestern är slut?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0