Min sommarlovshjärna är brädad av en 5-åring

I morse.

Stella: Vad är det för dag idag?
Jag: Tisdag
Stella (Tänker en stund): OK...Vad var det för dag igår då?
Jag: Måndag. Eller nej, jag menar söndag. Oj, jag sa fel, det är ju måndag idag
Stella: Ja, jag tänkte väl det

(Look at the time. Jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Nackdelen med att sova till halv elva är ju att man inte är speciellt trött på kvällen. Så jag har målat naglarna och läst Aftonbladets söndagsbilaga istället. Nu ska jag lägga mig och läsa min bok, då ligger jag ner i alla fall)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, precis så kommer jag att ställa in min hjärna på fredag eftermiddag också. Underbart!

2008-07-08 @ 16:20:47
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0