Pool-häng

En gammal kompis från Uppsala kommer och hälsar på idag med sina två barn. Kul, kul. Hans tjej var mammaledig med sonen samtidigt som jag var mammaledig med Leo, så det ska bli kul att se dem leka idag. Bebis-bästisarna, liksom.

Han messade igår vilken tid de kommer, och jag skrev tillbaka "Ta med er badkläder så kan vi bada i vår pool". Fast sen kom jag på att det kanske låter fel att kalla det "pool"? Snopet om han förväntar sig värsta klarblåa poolen med trädäck och solstolar, och kommer hit och få se färglada plastsaken vars luft har gått ur lite och vars vatten är rätt fullt med gräs (Ska tappa ur det efter idag. Ingen idé att fylla på med nytt eftersom vi åker till Borlänge igen i morgon)

Ah well.

Som vi ju säger. "Så länge barnen är glada, så är vi glada", så det blir nog en supermysig eftermiddag. Vi ska äta potatissallad och skinka till lunch, och till fika ska jag göra rabarberpaj.

(Dieten? Ja, men jag sa ju det. Det går huuur bra som helst)

Kommentarer
Postat av: anna

oh skicka lite paj till mig! jag bakar aldrig förutom till jul!

2008-07-31 @ 15:39:02
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Erik M (Vän av oordning)

Mmmmm, det var verkligen en härlig dag. Tack för skjutsen och sight-seeingen och allt härligt umgänge. Våra barn tycks fortfarande kompatibla :)

2008-07-31 @ 20:42:35
Postat av: Maria

Tack själv!!! Lovely altanhäng. Och I praise the Lord att jag inte fick för mig att hjälpa dig upp med vagnen på tåget och hamnade i Tobo =)

O Leo hälsar att A är välkommen tillbaka att leka med hans bilar any day =)

2008-07-31 @ 20:56:03
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0