Jag vaaaaaann!

Eftersom jag alltid efter att jag köpt en Trisslott funderar på vilka kläder jag ska ha i direktsändningen på TV 4, så är jag nu ikväll helt säker på att jag kommer att vinna en SPA- helg och ett kök värt 30 000 kronor.

Fränt. Hoppas att det ingår målning av ful furupanel i de där 30 000 kronorna.

Fast ibland vinner jag faktiskt, förra vintern vann jag presentkort på skor för 500 kronor på Nilson för att jag motiverade i en tävling på Pocketshop varför jag skulle vinna en heldags shopping med Sophie Kinsella (författaren till "En shopaholics bekännelser")

Dock var ju förstapriset en heldags shopping med en känd författare inklusive pengar att handla för, så skor för 500 kronor var ju ingenting om jag tänker efter...Faktiskt var det ju ett riktigt skit-pris i jämförelse.

30 000 kronorsköket, däremot. Det kommer att bli jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0