Liten frågesport

Vad är mest avkopplande?

a) Gå på IKEA med galna barn
b) Köra bil mellan Gävle och Tierp med galna barn
c) Drabbas av stressande jobb-tankar under bilkörningen och inse att jag nästa vecka måste skriva alla omdömen samt lämna ut lappar med tider till föräldrar

Svar: Inget av ovanstående.

Just nu leker iallafall de galna barnen snällt med nya bilmattan som de fick av mormor på IKEA och själv ska jag...tja, ta en valium eller nåt.

Eller så tar jag ett glas vin när barnen somnat, lägger mig i soffan och fortsätter läsa "Är det någon där?" av Marian Keyes och intalar mig själv att jag fortfarande har påsklov. Detta kan vi kalla alternativ d, för att kunna ha en vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0