Perfekt

Högst upp bland mina länkar, så finns Anna Hibbs blogg. Den här tjejen bloggar för Stureplan och är:
  • Rik
  • Skitsnygg, eller ja, beyond skitsnygg skulle man nästan kunna säga. Hon är så snygg att ögonen gör ont när man tittar på bilder på henne
  • Jättetrevlig. (OK, jag känner henne inte, men hon verkar jättetrevlig)
  • ROLIG
  • Duktig på att skriva
  • Charmig
  • Har bra klädstil
  • Har fin lägenhet i Stockholm
  • Har en snygg kille
  • Känner massa kändisar
  • Sa jag rik, snygg, trevlig och rolig?
Antingen älskar jag henne, eller så hatar jag henne. Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt älskar. Not really my style att hata.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-01 @ 19:37:13
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0