Svart, svart dag

Orkar inte skriva, är för deprimerad över de femtusen...

NÄRÅ! Skojar bara. Fuck the money anyway, det är ju bara pengar. Kunde vara värre, jag hade ju faktiskt kunnat vara tvungen att säga upp mig från jobbet och lämna min familj för att hinna vara Bodystep-instruktör.

DET hade varit sorgligt. Nu ska jag lägga mig och läsa nya Harry Potter-boken, och imorgon har jag sovmorgon.

Och fredag. Säger bara fredag! Ingen kan ju vara deprimerad med en Örebro-partyhelg coming up.

(Fast jo, lite deprimerad är jag allt när jag tänker efter. Fem jävla tusen. Tänk allt kul man kan göra för femtusen. Kanske är bäst att inte tänka efter så mycket?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0