Photofix

På jobbet skriver vi omdömen, lärbloggsinlägg till elever och föräldrar om provresultat samt deras IUP'er på en websida som heter Unikum. Faktiskt himla praktiskt. Och proffsigt.

Bredvid ens namn kan man lägga till en bild på sig själv (Vilket rätt många elever och lärare gjort), och jag satt nyss och försökte hitta någon bra. Just nu har jag en mattebild vilket i och för sig också är fint, men ett foto känns ju lite piffigt och personligt sådär.

Jo, men eller hur. På de kort jag har från i somras är jag antingen 1: Full eller 2. Syns bakifrån när jag håller ett barn och kollar djur på Furuvik eller 3. Ser absolut inte klok ut.

I och för sig går även punkt 3 in i punkt 1 och 2.

(For the record var jag nästan aldrig full i somras, men å andra sidan är jag nästan aldrig med på kort heller)

Så mattebilden får stå kvar ett tag till. Vill ju gärna att föräldrarna som läser mina omdömen till eleverna ska tro att de är skrivna av en funktionsduglig person.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har en härlig bild på dig från i somras när ni hade sleepover här... Ska jag skicka den?

Kram kram

2008-10-15 @ 22:00:18
Postat av: Maria

Camilla: Härlig säger du...Look like retard säger jag =) Fast mejla den gärna om du orkar. Kram!!

2008-10-15 @ 22:02:05
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Honung

Du som är en sån sötnos. Kom hit så ska jag ta kort på dig!

2008-10-16 @ 12:45:46
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: mollya

Bilden som du har här på bloggen då? Där ser du ju himlans bra ut (framifrån) och du ser inte ett dugg full ut :)

2008-10-16 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0