Soft eftermiddagshäng

När vi kommit hem från jobb/ skola/ dagis idag så sken solen och träden var alldeles gula och röda, så då kan man väl inte vara inne?

Nä. Det kan man faktiskt inte. Så vi tog på oss gympaskor och jackor och gick ut och gick i skogen. Hörde ni? SKOGEN! I am such a wonderful mum. Så gick vi där och tittade på svampar och löv, och Stella drog sin dockvagn och hade sina solglasögon redo i lilla rosa väskan. Sedan svängde vi upp på en villagata, och gick till en lekpark i kvarteret bredvid där vi åt frukt och lekte.

(Ja, här måste jag kanske erkänna att barnen lekte medan jag satt på en bänk och pratade med en kompis i mobilen. Men hey, de hade det lika kul ändå)

På vägen hem var det Leos tur att dra dockvagnen.

Leo: Jag är mamma till dockan
Jag: Vad bra! Vad heter du i leken, då?
Leo: Carina!

Jo, just Carina är nog ett vanligt namn för en snart treårig kille att heta i leken. Absolut.

Nu: Gå ner och kolla på Bolibompa med kidsen
Sen: Kolla TV- tablå på datorn om det blir Ghost whisperer ikväll
Efter det: Säga högt för mig själv några gånger "Jag kan flyga kolla på TV- program med spöken fast Jonas jobbar, jag är inte rädd"

Kommentarer
Postat av: J

Haha tänkte faktiskt skriva "Först seminera, inte inseminera. Det är ju inte helg än för jösse lov." men när jag väl kom dit så glömde jag bort det =/



Tack så jättemkt! Jag ska gena alla kramar hon förtjänar den tösen ;) Kram på dig själv!

2008-10-02 @ 20:17:01
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0