12- timmarsdag

  1. Jobb
  2. Möte
  3. EVK med en elev
  4. Hunnit fixa massor mellan kl 17 och 18. Flitens lampa i en tom skola, liksom
  5. Föräldramöte för Stellas skola mellan 18.30 till 20
  6. Cykla hem

Cyklingen hem var i regn, dessutom.

Fast ändå en bra dag. EVK'n kändes hoppingivande och konstruktiv, och jag säger bara FÖRÄLDRAMÖTE FÖR SITT BARNS SKOLA! Stort. Dock var det inte i själva skolan utan i en aula för att skolledningen skulle informera om policys, visioner och framför allt deras omorganisation nästa läsår. Blir nog bra, numera gör ju var och var annan skola omorganisationer på grund av ändrade elevunderlag mm så det är väl bara att köpa läget och lita på att folk (Rektorer mm) vet vad de gör.

För övrigt har jag även klarat av punkten: Lyssnat på korkade föräldrakommentarer på föräldramöte

Ja, herregud.

Inte har jag ätit något heller, innan föräldramötet gick jag förbi personalrummet för att inte riskera att svimma av hunger och hittade som tur var två torra kakor i en skål. Nu ska jag värma mat och enjoy the fritid.

(Enjoy the fritid betyder typ: Plocka fram kläder till imorgon och gå och lägga mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0