...Fortfarande en crap-day

Men en kyckling- och ris lunch, lite choklad och en badrumsskåpsrensning senare känns det i alla fall lite bättre.

Den här lilla killen har dock en alldeles utmärkt söndag:





Han har lagt pussel i tre (TRE!) timmar, fullkomligt koncentrerad och uppslukad. Har Rorri, racerbil på i bakgrunden som han tittar upp på lite då och då.

Jag: Hej skrutten, vill du titta in i kameran?
Leo: NÄ! Jag hinner inte, jag måste ju lägga färdigt!

Jo, det är ju klart.

Stella är ute och hänger med grannkompisarna, hon har klockan på sig och vet att hon ska hem klockan fem. Duktiga skoltjejen! Här är en bild på henne, en morgon alldeles innan vi skulle åka:



Känns som att min bebis goes teenager...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0