The go to dagis förfan del...3?

Kidsens favoritlåt hemma för tillfället: "Touch me" av Samatha Fox från min Absolute Holiday- skiva.

De går runt och sjunger rader som "I was hungry for love, I was hungry for fun" och "Touch me, I wanna feel your body". Hm. Fast det är en bra låt, det måste jag ge dem (Det är jag med sämst musiksmak i Sverige, om ni minns). I vilket fall nådde nog denna låt sin absoluta peak när jag, Camilla och Therese sjöng den på karaoke på Camillas och Fredriks bröllop i somras. Klockan tre på natten eller liknande. Den har aldrig låtit så bra.

På samma skiva finns "Boys, boys, boys" med Sabrina. Ni förstår ju vilken guldskiva.

Kommentarer
Postat av: Case

Ja men visst är det Valdy som är så bra! Bott i typ hela världen och jobbat och rest en massa. Himla spännande liv att höra om faktiskt! :)



Mmm, ilu har gjort det rätt så bra med att ha både bra å dåliga lärare som exempel. Om det nu bara vore så att det va därför det finns så många opedagogiska lärare där. Tur att man får se hur man inte ska vara iaf.

2008-09-20 @ 16:32:18
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0