Ändrar mig. Nytt Dagens roligaste:

Bebis- i- magen- sms från en av mina favoritkompisar i hela, vida Världen. Fiiiiiiiiiiiiiiint!

Har varit ute nästan hela dagen idag, och har till och med legat och solat i linne. Det är ju helt stört, detta. För en vecka sedan hade man precis kunnat sluta med vinterjacka, och idag har det varit sommar- varmt. Vad hände med våren?

För övrigt så känns dessa utedagar som att man plötsligt fått ett dubbelt så stort hus att vara i. Lyxigt värre. Leo kan äntligen trampa runt ute i sin stora julklappstraktor, och kör glatt fram och tillbaka till lekparken. Stella springer runt med kompisar och kommer typ bara in och äter. Själv har jag diadem för att maxa färgen i ansiktet (Jag ser absolut inte klok ut), och på eftermiddagen har jag och Jonas städat bilen både in- och utvändigt.

Och när jag åkte till affären andra svängen (Hade glömt saft) så hann jag springa in på en av fina inredningsaffärerna och köpa ny välkomstskylt till dörren samt till skoaffären och köpa ett par supersnygga och sköna svarta ballerinaskor.

Jo. En bra dag, denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0