Facit ICA Maxi:

- Två nöjda, glada barn
- Glad fast något stressad mamma. Hatar stora mataffärer. Hittar aldrig
- Dyrt som tusan blev det. Visserligen måste man ju handla mat, men här var det mer "Åh! Snygg Vademecum- tandkräm!" "Åh! Tre bacon för 30 kronor!" (Vi äter aldrig bacon) "Åh! Fiskbullar!" (Inte fiskbullar heller) "Åh! Klart barnen ska få varsin leksak. Det är ju ändå påsk och de är så duktiga" "Åh! Måste köpa Svinto, diskmaskinstabletter och disktrasor" "Åh! Om man köper Amelia får man filmen 27 dresses"
- Jag som ska till Stockholm om två veckor och hade tänkt spara pengar. Jävla skit
- Ja, ja. Får väl äta bacon och se glad ut
- Inte hade de schampot heller, det var slut
- Så jag köpte ett annat. Ett som jag VET är dåligt. Varför gjorde jag så, kan man undra? Måste vara något i luften på ICA Maxi som gör att man handlar mer än vad man tänkt
- Fast kan jag ju ge schampot till Jonas och säga att jag köpt en present till honom
- Glömde köpa sylt till pankakorna ikväll. Lämna vagnen i en kassa efter att jag redan betalt, barnen i varsin hand, in igen, leta sylt, hitta sylt, betala, glömma ta med mig sylten från bandet

Ah well. Pengar har ju aldrig varit något problem, som vi brukar säga (Ho ho).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0