Jan Björklund! Kom igen!

Visst vill du inget hellre än anställa mig som din konsult?

Jag kräver inte så mycket i lön, bara så att jag kan köpa ett stort, fint och dyrt hus. Eller åtminstone ett där min son inte sover i en klädkammare. Eller där min dotter inte dränks i Barbie- och docksaker i sitt rum, där min sambo slipper ha alla gitarrer under sängen där de samlar damm (När vi blev ihop tyckte jag att han var en häftig gitarrkille som spelade i band. Nu gnäller jag över drällande gitarrer. Hå hå ja ja) och där jag själv får en bastu, ett stort vardagsrum och ett stort kök.

Det var bara det. Inte för att det här är en jobbansökan, för hur dum i huvudet verkar man inte om man skriver om Barbieförvaring i en sån.

Men i alla fall. Just sayin.

Så! Du och jag, Janne. Ska vi styra upp skol- Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0