Rolig konversation

Vid middagsbordet:

Stella: Vad är dina roligaste leksaker?
Jag: Av era, menar du?
Stella: Ja
Jag: Tja...Att bygga med lego, tror jag. Det är kul
Stella: Och leka med Barbie med mig! Visst?
Jag: Ja, såklart. Det är också kul
Stella: Och så gillar du att rensa och så också!

Ha ha. Oups. Märks det så väl? Fast det är nog för att när jag sitter där och leker med Barbie och klätt på och av några stycken och sagt "Ok, nu ska min åka till jobbet då" och "Nu ska hon träffa sin kille" så får jag en smula myror i brallan och kommer på att jag ska sortera skor eller liknande.

Eller rensa.

Faktiskt himla kul att städa och rensa. Gills det som intresse? Inte för att jag hinner med det så ofta som jag skulle vilja, men i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är min fetisch faktiskt. Jag går igång som hell på IKEA's förvaringssystem. Det är porr för mig.

2009-04-28 @ 20:21:12
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det låter som en utmärkt idé :)

2009-04-28 @ 20:35:52
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0