Vem har jullov i tre veckor?!

Vem, vem, vem?

Lovely life. En annan lovely sak (Här kommer lite vårterminsprat. Egentligen vill man inte tänka på sådant, men ska bara skriva detta. Sedan stänger jag av hjärnan för jobb- tänk och öppnar den 11 januari igen) är att nästa termin kanske, kanske- Ta i trä och allt, vågar nästan inte skriva- blir en alldeles fantastiskt bra termin.

Bättre schema, både för mig och för min mentorsklass. Utökad tid med halvklass i matte. Peppade åttor som vill förbättra sina betyg. Peppade nior som går sin sista termin på skolan. En av favvo- kollegorna tillbaka från mammaledighet. Får reda på vilken min nya sjua i höst kommer att bli.

Jo. Känns bra, detta. Hoppas bara att våra schemaplaner håller, vi ska göra klart under studiedagen den 11.

Nu vill Leo ha datorn och titta på "Billy" från Bolibompa- sajten. Kan han väl få. Själv ska jag plocka in lite tvätt och se om Stella och grannbästisen vill ha hjälp med legobeskrivningen. De håller på att bygga ett höghus.

Ikväll blir det: 1. Potatisgratäng och fetaostcreme 2. Ett glas rödvin 3. Fotbad och dvd- box 4. Kanske tjuv- öppnar jag After Eighten?

Jullov. I tre veckor. TRE VECKOR! It's gonna be AWESOME, som Barney skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0