Jag har:

  • ...En aning svidiga ögon, för jag är så trött
  • ...Haft en bra dag på jobbet
  • ...Fortfarande alldeles för lång lugg, för jag orkade inte/ hann inte/ glömde bort att klippa den igår. Och nu går det inte, för jag skulle säkert missbedöma saxavståndet och klippa av mig ögonbrynen i mitt trötta tillstånd.
  • ...Haft en likadan tröja som Englas showroom- Engla idag. HA! I am fashion.
  • ...Ätit korv med bröd och pulvermos till middag. Typisk måndagsmiddag, skulle man kunna säga.
  • ...Fixat fram några bra beslut på jobbet. Effektiva möten is the shit.
  • ...Eventuellt tackat ja till att ha en lärarkandidat i en massa veckor. Roligt, men också en aning jobbigt. Dessutom har jag redan gjort klart min planering fram till påsklovet, och det känns trist att bara kunna erbjuda att hålla i genomgångar och lektioner som redan är bestämda. Fast det kanske bara är skönt för dem, de små liven? De har ju alltid massor att göra från Lärarutbildningen i alla fall. Håller i alla fall tummarna att det är någon bra och vettig som kommer!
  • ...Alldeles för lite fantasi för att skriva något roligare än en massa meningar som börjar på "Jag har...".
Håll till godo. Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. The sweet sportlovsdays are over.

Kommentarer
Postat av: Janina

2009-02-24 @ 07:44:43
Postat av: Janina

Jag röstar för att du absolut måste ta emot lärarkandidaten. Du är bästa förebilden! Jag talar av erfarenhet!

2009-02-24 @ 07:46:14
Postat av: Maria

Janina: Haha, vad snäll du är!! Och du är bästa lärarkandidaten! =)



Hoppas allt går bra på Åland med hus och jobb och allt. Åh, skulle vara så kul att hälsa på. Kommer i sommar, tänkte jag. Om jag får? PUSS!

2009-02-24 @ 18:06:32
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Janina

JAAA!! Kom och hälsa på!! Dock inte den 22.6 - 7.7, för då är jag på bröllopsresa till New York-Buffalo-Washington och BAHAMAS!!



Det skulle verkligen vara roligt om ni kom o hälsade på!!

2009-02-24 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0