Genrepade lite med tidsstudiemobilen idag

Faktiskt var det helt ok. En aning tidskrävande, men det var mest för att jag inte hade alla koderna i huvudet än. Bara man lär sig det går det snabbare.

Visst, när vecka sju är slut kommer jag med glädje att lämna ifrån mig mobilen, men jag tror inte att jag kommer att psykbryts- slänga ut den genom fönstret innan dess som jag först var orolig över.

Skönt.

Fast eleverna funderar ju lite över våra mobiler vi har hängande runt halsen...Vi förklarar såklart, men i alla fall. Som efter en lektion (Kod 4) idag:

Elev: Jo, jag tänkte höra om...
Jag: Vänta lite

(Knappar in koden för "Enskilt elevsamtal")

Jag: Förlåt, vad sa du?

Man känner sig en aning weirdo. Det gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0