Vissla med mig, ba

Idag: havsbad och sandstrand.

Ikväll: Pizza och rosévin på altanen.

Blir sen middag, men det var så skönt att bada att vi var kvar på stranden till halv sju. Visst är det alltid sista doppet som är skönast och varmast? Dagisbästismamman och hennes två barn var också med, så det har varit en mysig dag. Hon och jag skulle gå powerwalk längs stranden och runda en udde medan Jonas passade alla fyra barnen, men det visade sig att det var bara var vassa stenar längre bort så det blev stapplande "Aj- aj"- steg snarare än powerwalk. Jäkla skit. Jag som var så laddad för lite motion.

Ja, ja. Det är väl tanken som räknas?

Nu ska jag gå ut och duka innan Jonas och barnen kommer hem med pizzan. (Barnen ville följa med för Då får man ju en klubba. Smart, smart) Själv har jag duschat och smort in mig med After- sun lotion. Värsta sommarfeelingen or what!

(Om rubriken: Lyssnade på Mange Schmidt i bilen, världens klisterlåt i hjärnan. Men det är helt OK. Den är ju bra i alla fall, vilket inte alla hjärnklister- låtar är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0