Inga nyheter so far

Det andra paret har inte lagt bud än, men när vi träffade mäklaren ikväll igen för att Jonas skulle få se huset så var det andra paret där också. Tillsammans med bröder, kompisar, föräldrar, fan och hans moster samt halva släkten.

För ytterligare bedömning. Så de lär ju vara intresserade, och most likely lägga bud de också.

Men vi ska ge dem en match! Det ska vi. Inte för att vi tror att vi kommer att vinna (De såg rika ut. Eller åtminstone såg de ut att ha rika föräldrar), men i alla fall. En budgivning är ju alltid en budgivning, som vi rutinerade (Hrm) husletare brukar säga. Och får vi inte det här så finns drömhuset kvar där ute. Någonstans. Over the rainbow.

Dagen i övrigt: Massa lektioner, möte, ytterligare ett möte, kopiera och fixa några punkter på "Att göra"- listan, cykla till huset för att möta upp Jonas och barnen som varit och tagit svininfluensaspruta, åka hem, laga lax, natta barn.

Produktiv måndag.

Nu somnar jag om ungefär tre sekunder (Känns det som). Puss och godnatt, Världen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska hålla alla tummar jag har gumman!

Apropå det tidigare inlägget "Avd. Hello en smula ångest över livsval" så säger jag bara: KOM HEM, I NEED YOU!!!



Puss o kram o gonatt

2009-11-17 @ 22:43:08
URL: http://camillamedc.blogspot.com
Postat av: Maria

Camilla: Vad söt du är! I NEED YOU TO! Kanske kunde ni sälja lyxhuset och flytta hit?! =)

2009-11-18 @ 19:04:23
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0