Mer hus

Finns inte så mycket hus här omkring, men nu har detta kommit ut.

Fördelar: Helt OK, ligger bredvid gullig skogsdunge, billigt, förberett för fjärrvärme*

Nackdelar: Amen visst är det rätt... Tja. För jäkla tråkigt, helt enkelt? Eller?

Mer än så hinner jag inte skriva, för nu ska jag gå ner och titta på "Morden i Midsomer". Jonas ska strax natta Leo och Stella är hos en grannkompis och tittar på "Idol". Roligt att min 7- årige dotter har mer party en fredagkväll än mig...

Fast jag såg en kvart på "Färjan". Alltid något. Sedan kom Leo och undrade vad jag tittade på, så då bytte vi till "Scooby Do" istället. "Färjan" = Inte helt barnvänligt, va? Fulla, pinsamma människor får barnen inte se förrän de går på gymnasiet. Eller vad säger jag. Förrän de är trettio, menar jag.

Veckans high- light:
När en av mina special- elever fick VG på ett engelskaprov. Ahh. Att lyckas. Detta underbara ord. Är så stolt över honom att jag nästan spricker!

* Fjärrvärmetänk. Hur vuxet har inte mitt husletande blivit?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0