Mellandagsinlägg

På Preem vid Gävlebro (Har varit på en smula jullovssemester i Borlänge hos La Familia, jag och barnen) har de en dusch på toaletten.

?

Märkligt. Men ändock. Kul att upptäcka nya saker vid trettiotre års ålder, liksom. (Eller är jag trettiofyra? Har slutat räkna)

För övrigt har vi haft en alldeles lovely jul här i nya huset. Nu är det nästan två veckor kvar (Hallelujah!) och jag ska försöka hinna äta så mycket choklad jag någonsin kan. Plus elda i pannan, åka snowracer/ snowbow med barnen, ha nyårsmiddag med Stellas bästis familj, få besök av svägerska och fina brorsbarnen, borra upp gardinstänger i köket, montera kökssoffa i köket (Det blev en vit, trots allt, men det blir kanon. Jag visar bilder! Any year now...) plus lite annat smått och gott.

Som att åka till Pedagogicum- biblioteket nån dag och läsa de tre böckerna man ska läsa till seminariet i januari. Amen ni hör ju! Sjukt peppad. Samtidigt är jag såklart ledsen att behöva lämna hälften av mina grupper, att jobba halvtid är inte bara kul. Kommer att sakna dem. Massor.

Men att få plugga! Med typ bibehållen lön. Oh the lyx.

Kommentarer
Postat av: cicci

Sounds lovely!!!

God Jul & Gott Nytt År!

Kram

2010-12-29 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0