Min humoristiska 8- åring

Jag och Stella ligger i soffan och tittar på "Så mycket bättre".

Stella: OJ!
Jag: Vaddå?
Stella: Kolla blomman! Vad snyggt!

(Hon får syn på amaryllisen i vas i vardagsrumsfönstret som börjat slå ut)

Jag: Ja, den har varit så i några dagar. Har du inte sett den förut?
Stella: Nä, det är en ny erfarenhet för mig.

Ha ha. Så jäkla kul. "En ny erfarenhet". Ja, eller hur.

(För övrigt lever jag fortfarande. Om någon undrande. Om någon fortfarande läser? Jag ska skärpa mig. Men inte nu. Nu ska jag fortsätta kolla på "Sex and the city- The movie")



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Jag tittar in här lite då o då men du skriver ionget längre, så det blir inte så ofta att jag går in här lägre, tråkigt. Du skrev mera förrut, varför?? Hur går de me huset?, du skulle sätta ut bilder, när kommer dom??

Hur har du/ni det



Kram Anna

2010-12-12 @ 12:02:04
Postat av: Anna A

Välkommen tillbaka! Håller med föregående talare - vill se bilder från huset! :)

2010-12-13 @ 20:26:49
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 21:18:37
URL: http://www.grinders.se/
Postat av: Erik M

Välkommen tillbaka till livet och god jul! :)

2010-12-16 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0