Söndag

Jag och Leo har haft en Mamma och Leo- dag på stan.

Åka tåg, äta på Max, gå på leksaksaffär. What a heldag*!

* = Eller heldag och heldag... Vi kom till stan klockan tolv, och klockan halv två tyckte Leo att vi var klara. Jag försökte få honom att vilja lite längre, "Vi kan väl gå i nååågra fler affärer?!" Hade hoppats att åtminstone hinna gå i några mamma- affärer, men nej.

Så 14.19 åkte vi hem.

Men det var mysigt ändå. Hann shoppa nya vantar till Stella, nya vantar till Jonas, en tröja till Leo. Till mig själv: Nada. Men om några veckor, när badrummet är fixat och det inte är tre meter snö utanför fönstret, ska jag jäklar i min lilla låda åka med min kompis A till Uppsala eller Stockholm och shop til' I drop.

Önskelista:
  • Vita Converse
  • Nya, brun skinnjacka (Min gamla är åtta år gammal och fodret är trasigare än trasigast)
  • Lång, svart kavaj
  • Några fräscha vårtröjor
  • Nya väska
  • Hårinpackning
  • Trosor
  • Strumpor
Plus ny soffa, lampa, TV- bänk. Och sa jag ett hus?

Ho ho. Trissvinsten? Var är du?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, ho ho var är du trissvinsten!?

2010-02-01 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0