Det Kungliga Bröllopet

Tidigare ikväll konstaterade vi att om tjugofem år kan det myckel väl vara så att jag ser ut som Magdalena Ribbing, Jonas som Kristian Luuk och Stella som Ebba von Sydow. Faktiskt är vi rätt lik.

Men Leo?

Har inte hittat någon än. Något förslag? I övrigt är denna dag alldeles lovely som prinsessbröllops- dag. Jag och Leo missade början av vigseln, för vi var och shoppade lövkorg och övriga viktiga saker på Ica Maxi i Gävle, men annars har vi suttit som klistrade. Victorias tal! Och Daniels pappas! Amen ååååhhhhh. Till och med Jonas fällde en tår. Och då är det illa. Hade vi haft en massa tusen att spendera (Förutom tapeter. Hrm) hade vi gift oss i sommar. Oh yes.

Annars då?

Allt bra?

Hade gärna berättat allt om Dublin, men jag gör det en dag jag har mer tid. Mest vill jag konstatera att: 1) Jag överlevde flygresan samt 2) Dublin är helt enkelt wonderful.

Wonderful!

Berättar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0