Tillkännagivande

(Här borde jag skrivit något spexigt som att jag är gravid med trillingar, att jag har vunnit tre miljoner på Triss, att jag har fått ett lärarjobb i Dublin och tänker flytta dit i höst eller att jag ska vara med i höstens omgång av "Paradise Hotel")

Men inget av ovanstående skulle ni gå på, va?

Så jag nöjer mig med att verkligheten överträffar dikten, nämligen att jag sedan klockan 15.55 i eftermiddags har SOMMARLOOOOOOOOOOOV.

Hallelujah.

Nu:
Gå ner och äta lite Irländsk Toblerone och se sista avsnittet av "How I met your mother" säsong fyra. Inte alls lika bra säsong som de övriga, men ändå OK.




Kommentarer
Postat av: Fia

Lovely! Njut!

2010-06-22 @ 10:25:03
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nä nu har det gått alldeles för lång tid utan att jag läst din blogg (pga virus på min dator)!!! GRattis till HUSET!!! UNderbart!!! Jag måste använda tre utropstecken varje gång!!! Tjejerna är på GC, jag borde renovera, har halsfluss istället och hittar på allehanda ursäkter för att slippa... men semester v29-32 då kommer vi och våldgästar er i gamla fina huset eller nya fina huset!!! Bara vi får träffa fina er!!! KRAM

2010-06-22 @ 15:42:51
Postat av: Anna

Shit vad skönt!! Hoppas du får en riktigt lång och skön sommar!

2010-06-22 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0