Satt och läste igenom gamla inlägg sedan ett år tillbaka och hittade detta:

Rubrik: Det var längesedan jag kollade Hemnet

"Ska göra det nu, när jag väntar på att Stella ska somna.

Önskas: Billigt lyxhus med cykelavstånd till mitt jobb, Stellas skola och stationen. Gärna med bastu och bubbelbad i källaren. Helkaklade badrum. Fint kök. Många rum. Sa jag billigt? Ja, ni hör ju. Finns säkert massor av sådana hus här omkring. Easypeasy.

(Ho ho. Ja, eller hur)"

Och så är det ungefär ett sådant hus vi hittat! Creepy. Det är inte kaklade badrum, men vi fick det billigt och kommer att renovera badrummen. Många rum, bastu i källaren samt cykelavstånd till både skola, jobb och station. Bubbelbad finns inte nu, men kanske i badrum nummer två som vi ska renovera så fort vi får råd.

Freakin fantastic. Visst?

Kommentarer
Postat av: mollya

Det är så underbart!!! GRATTIS igen. Ni är värda detta :)

2010-05-23 @ 22:34:43
Postat av: camilla

Drömmar kan verkligen bli till verklighet!!!!

2010-05-28 @ 10:24:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0