Saker jag längtar till

(Ber om ursäkt att jag mest skriver i punktform these days. Mycket att göra och så vidare. Men tänker att inlägg i punktform är bättre än inget inlägg alls?)

  • Att vårt snygga badkar ska installeras på onsdag eller torsdag. Bye bye träplanka! Hello lyxbad! Just nu står badkaret inplastat i långa hallen och ser allmänt felplacerat ut
  • Att "Halv åtta hos mig" ska börja
  • Att alla säsongspremiärer startar i veckan. Lovely!
  • Att jag ska få åka på matematikkonferens i Stockholm samt bo på hotell torsdag och fredag vecka 42 tillsammans med trevlig och rolig matematiklärarkollega från en annan skola. Ska bli otroligt intressant. Och lyxigt. Sa jag att jag skulle få bo på hoitell?! Eventuellt skippar jag konferensen och stannar på SPA istället.
  • Att jag ska få en lärarkandidat nästa vecka. Alltid lika kul.
  • Att lillebror med familj kommer på besök någon helg framöver
  • Att vårt nya köksgolv läggs, av mig och händig kollega från jobbet. Jag: Behöver jag köpa sådana där kilar att ha i hörnen? Han: Nä, det är bara för amatörer. Inget för dig och mig. Ho ho. Ja, eller hur.
  • Att barnen ska få bli klippta i morgon. Det behövs.
  • Höstlovet!
  • Skolforum på höstlovet. Himla trivsam tillställning.
  • Middag på restaurang i Gävle med arbetslaget på torsdag. Ska också bli trevligt.
Nu ska jag rensa lite reklamblad innan soffhänget framför "Halv åtta hos mig".

Ha en bra vecka, fina Ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är kul att titta på. :)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 22:53:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Fia

Ska till skolforum på onsdagen eller ev tisdag em. När ska du dit?

2010-10-22 @ 19:33:22
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0