Fördel stora barn

Jag hämtade ut nya skor idag som jag beställt från La Redoute. Hur snygga som helst, och dessutom med 40% rabatt. Strålande!



Fast mindre strålande när man provar och upptäcker att man, trots att man beställt i sin vanliga storlek, inte får ner fötterna i dem. Men inte misströstar vi för det. Oh nej. Istället får 8-åringen stövlarna, och blir överlycklig, plus att skönheterna får pryda hallen trots att inte jag får ha dem.

Nytt mission: Hitta höst- och vinterskor.

Faktiskt är det bara det som fattas. Till och med har jag hunnit köpa vinteroverall åt sonen. Hur fixig?! Dottern kan, tack och lov, ha svindyra Polarn och Pyret- jackan och Polarn och Pyret- täckbyxorna från förra året. De är jättebra och värda varenda öre, men att betala så mycket för vinterkläder varje år känns lite overkill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0