Skattkammarkällare

(Inlägg skrivet och publicerat i torsdags men det måste blivit något fel. Så jag publicerar det nu istället. Eftersom det var så oerhört intressant och skrivet med sådan tyngd. Menar jag. Eller nåt...)

Om ni kommer hit och hälsar på ska jag visa er trädtapeter och nya innertak, absolut, men sedan ska jag visa er vår gigantiska källare. Det är vinröda väggar och allmänt fult, men jäklar i min lilla låda så stort.

Idag hittade jag till exempel Stellas skivor gömda i ett hemligt förråd bakom pannrummet. Bara en sån sak.

Nu ska jag duscha barn och sedan se på "Halv åtta hos mig". Världens softaste varva- ner- efter- jobbet- program. Vi ligger hela familjen i nya, stora soffan och tittar. (Jonas är fortfarande invalido och sjukskriven. Jobbigt för honom. Mysigt för familjelivet. Att vara hemma båda på kvällarna känns lyxigt som bara den) Att poängsätta mat är dessutom himla kul. Idag gav jag tex lunchen på Park Inn i Uppsala (Hade ledningsgruppsmötes- dag) 5 poäng. 7 efter att vi fått in salt och peppar.

Kycklinggrytan till middag får också 7.

Däremot får nöttårtan till efterrätt på lunchen 10 poäng. Var typ den godaste jag ätit. Borde ha frågat efter receptet. Men känns lite väl töntigt att göra det, va?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men jag är ju rädd för era spindlar...

2010-09-27 @ 09:39:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Marcus

Tycker barnet om vatten? :P

2010-09-27 @ 09:59:42
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny & skön musik

Hej! nice blogg!



Ifall du vill ha den bästa och den nyaste musiken spana in Studiobootleg.blogg.se där hittar du musiken före alla andra och innan den nått radion, Alla musikstilar lägger vi även upp!

2010-09-27 @ 10:00:12
URL: http://studiobootleg.blogg.se/?tmp=09230245
Postat av: lovisa

Hej! är allt bra?)

2010-09-27 @ 10:30:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0