Mina helg- måsten:

  • Rödvin och bearnaisesås på fredagen. Helst chili- bea. Men vilken som helst går egentligen bra.
  • Känslan att göra något hus- nyttigt på lördagen. Tvätt, städning, bädda säng, rensa skafferi. Bara det är något. Idag stod jag till exempel i solen och höll i en stege medan Jonas sågade ner två tallgrenar som hängde ner på buskarna bredvid postlådan. Mycket viktig lördagssyssla. Dessa två tallegrenar utgör ca 1 % av all trädgårsfix vi behöver göra, men ändå. Alltid något.
  • Big Brother på söndagen.
Dock är den sista punkten i en pågående kris, för plötsligt har vi inte Tv 11 längre. Tydligen var det bara någon slags frivisning vi haft genom digital- Tv'n i några månader? Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Beställa fler kanaler? För massor med pengar? Trots att jag egentligen inte vill erkänna att jag ser "Big brother"? Eller helt enkelt lägga ner?

Jag vet inte! Ack, dessa svåra beslut.

Nya BB- favvos är annars Peter, Sara och Martin för att de verkar vara ett skönt gäng, men visst är de en smula mobbande? Minst favorit är Patrik. En helt intetsägande människa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Går det inte att se BB på datorn gratis då =)

2011-04-10 @ 15:52:17
URL: http://camillamedc.blogspot.com
Postat av: Maria

Camilla: Jo, i och för sig. Men det är ju skönare att sitta i soffan och se det på Tv.



(Eller så köper man en sladd så att det går att se play på Tv'n... Dock verkar detta otroligt jobbigt. Enklare att ringa Telia digital- Tv =)

2011-04-10 @ 15:58:47
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0