Plötsligt så händer det

Just när ni trodde att ni aldrig skulle få se minsta lilla bild på mitt nya hus... Så kommer detta!

Taget med mammas kamera. Föreställer en liten bit av matsal, kök, vardagsrum. Under "välkommen"- skylten i matsalen ska det bli en vit skänk med glasdörrar. Any year now...

Men annars. Vad tycks?!











Jag skulle kunna visa er huset från utsidan också, men då skulle ni inredningsfantaster out there skrika förfärat och springa iväg med händerna för ögonen. Huset är senapsgult med brun grund, och trädgård fylld av tallar och mossa. Say no more.

Men en vacker dag! Så är huset ommålat och trädgården som en dröm. Jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fint! Och tummen upp för tapeterna! Så jäkla snygga! :)

2011-04-07 @ 20:29:18
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Janina

Ser jättefint ut! Jag bor också i hus nuförtiden, flyttade i november. Dessutom har jag hunnit få en liten dotter, Asta, 7 månader.

2011-04-08 @ 09:46:22
Postat av: Maria

Lina: Tack!! Ja, visst är det fina?! Mina drömtapeter sedan flera år. Sambon höll på att dö när han såg vad de kostade per rulle. Men hey, flyttar man till villa så flyttar man till villa =) Visst är det värt att lägga ner pengar på saker man älskar och tänker ha i typ fyrtio år framöver?!



Janina: Åh, vad kul att höra från dig! En liten Asta =) Fantastiskt! Tusen grattis. Och hus och allt. Bor ni i dina föräldrars gamla hus? Eller blev det annat?

Måste bara berätta: Minns du vår brainstorming på tåget då vi kom på Regelboken? Jag kör den fortfarande för alla mina mattegrupper, ett litet räknehäfte där de skriver upp alla genomgångar. Fungerar kanon! Senast sa en förälder på ett utvecklingssamtal häromndagen, "Vad bra att de har en bok där de skriver upp alla genomgångar". Då tänkte jag faktiskt på dig =)

2011-04-08 @ 18:59:38
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Janina

Tack! Ja, vi bor i mina föräldrars gamla hus som vi renoverat, tänk att du kommer ihåg det! Tur att min syrra träffat en kille som byggt ett eget hus så att det inte blev någon konkurans!



Självklart kör jag regelboken! Jag använder den också. Suveränt!

2011-04-08 @ 19:14:03
Postat av: loly

Vad fint! Och roligt med bilder! Kram!

2011-04-08 @ 21:52:30
URL: http://lolybloggar.blogspot.com
Postat av: Anna A

Vad fint ni har det!! Vill också ha hus! :)



Hoppas allt är bra med er annars. KRAM!

2011-04-27 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0