Dagens fråga:

Vem var mest till sig över att för första gången se Melodifestivalen live, summan av Globens alla barn (Och de var MÅNGA) eller Maria, 33 år?

Svar: Antagligen Maria, 33 år.

Helt fantastiskt bra var det. Och Globen! Fränt med Globen. Ska jag vara ärlig var bara detta andra gången i mitt liv jag var där. Första gången var jag 13 år och såg "New kids on the block". Egentligen vill man ju vara lite världsvan och verka som att man är i Globen varje månad, men... Nä. Så är det inte, nej.

Genrepet började 14.00 och vi var hemma 19.00. Lagom i tid för att se det hela en gång till, fast denna gång med en vinnare (På genrepet hade de en låtsasvinnare, spelat av statister). Och lika bra var det andra gången!

Nu är det slut för den här säsongen, som Leo sa, men i maj ska vi sopa banan med dem med hjälp av partystartern Eric Saade. Oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0