I alla fall så vill jag ha det här bordet till mina snygga köksstolar- to- be



I teak, från IKEA Stockholm. Kostar 4000 kronor så det är väl inte prio ett just nu.

Men some day, baby. Some day.

Denna day ska jag också köpa ny kyl och frys, matsalsstolar i skinn, ny soffa samt barskåp på loppis (Vad gäller detta barskåp så är ju inte priset problemet, utan att det fan i helvete inte finns någonstans. Men visst, när jag väl hittar på det så är det säkert hur dyrt som helst)

En rolig sak är att det ligger en jättebra loppisaffär bredvid mamma, och det trevliga paret som äger den har skrivit upp mitt telefonnummer på en lista ifall det dyker upp något barskåp...Inget skåp än, men det gäller att ha krokar lite här och där.

Och här. Det kanske till och med är någon som känner Ola Lindholm som kan övertala honom att sälja sitt barskåp till mig?! Han leder ju barnprogram, han ska väl inte dricka sprit, liksom.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag ska lägga ut spröten på mitt kontaktnät för Olas barskåp. Jag känner ju jättemånga kändisar! Eller? Vänta, hur var det nu igen...



Är i mitten av boken. Känner mig hittills 100% identifierad med Lena, så jag förstår att det var hennes förtjänst att jag fick boken!? Hade idag din röda t-shirt och tänkte extra mycket på dig! Kram

2008-08-31 @ 23:12:21
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Cicci: Röda tröjan har nog The time of its life där hos dig på Gran Canaria. =) Roligare än min garderob. Kram!!

2008-08-31 @ 23:35:49
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0