Bitas

På gräset i solen i lekparken.

Jag: Tänk att Leo börjar på dagis på onsdag!
(Börjar få separationsångest från barnen o sommarlovet)
Jonas: Mm
Jag: Fast finns ju en risk det här att han är nästan två när han börjar, han kommer ju bara att bli förbannad på de andra barnen att de leker med samma saker han vill ha
Jonas: Jo
Jag: Jag var typ tre när jag började på dagis. Då bet jag alla andra barn
Jonas: Tror jag säkert du gjorde. Lilla häxa

I övrigt har jag ensam lyckats äta ungefär en hel prinsesstårta inom loppet av två dagar. Vill aldrig mer se en prinsesstårta.

Däremot kan jag tänka mig en 200-grammare Marabou mjölkchoklad. Nu. För imorgon är det måndag, då börjar jag mitt nya liv.

På torsdag ska jag hålla ett aerobicspass, så egentligen borde nya nyttiga livet börja nu om jag ska orka, har ju inte tränat eller hållt något pass sedan slutet på maj. Sedan dess har många glassar flutit under broarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0