Facebook

Janina, thank you very much för facebook-förklaringen! Det ska vara en super-lärare som dig till att förklara så bra! Om jag tänker efter så har jag nog fått en massa facebook-frågor på mejlen, från folk som frågar om de får "adda" mig. Har nog till och med gått in på sidan men sen inte fattat vad det var eller hur man loggade in. SORRY!! Får jag vara era kompisar ändå? IRL?

Eller IRL, hur ute är jag, nu för tiden är det ju enkare och smidigare att ses via nätet =) Via bloggen!

Men måste säga att med tanke på hur sämst jag är på att mejla så känner jag mig betydligt mer social nu när jag bloggar. Måste också bara säga att jag älskar, älskar, älskar när nån har skrivit kommentar, you make my day!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar också att du bloggar!

2007-08-24 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0