Nedräkning till läggdags

Ni vet när man vaknar på morgonen och glatt konstaterar att man inte alls är bakis? Och sen går timmarna? Och man börjar må sämre och sämre? Och runt tre-fyra vill man kräkas eller sova eller amputera bort huvudet?

Thank god för duktiga barn som leker bra själva. Dock har de idag både fått ta in trehjuling på parkettgolvet, gegga med vatten i gruset ute, äta nachoschips, äta glass, ta ut tusen leksaker i trädgården utan att plocka in efter sig.

Nu: Ge Leo mer chips och sen lägga mig i soffan och läsa

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Perfekt!

2007-08-26 @ 16:12:48
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, hade en sån dag i fredags efter kick off på jobbet... konstigt att man kan bli så sleten dagen efter nu för tiden!

2007-08-26 @ 16:53:21
Postat av: Anna

Oj, är visst fortfarande lite förvirrad.. Det var alltså jag som skrev inlägget ovan.

2007-08-26 @ 17:04:13
Postat av: Chrillan

Mmm, håller helt med! Var på kräftskiva igår, hellyckat! Fast hade gärna gått på Marcus party också, vi hade haft svinkul. Istället blev jag klapp kanon, lekte lekar, sjöng snapsvisor, bastade och badade i sjön. Sen däckade jag kl tolv... Mår hyfsat, men trodde verkligen att jag skulle spy i eftermiddags. En bakispizza senare så leker livet. Hur är det med dig nu? Ska du kolla på Dodgeball på trean kl. nio?

2007-08-26 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0