Packning

Christins första kommentar när jag klev av bussen i måndags, "Hur länge var det du skulle stanna sa du?!"

Blev lite carried away när jag packade då jag insåg att jag skulle få ha hela väskan för mig själv, och inte dela den med barnens kläder som jag brukar. Så jag råkade packa typ halva garderoben. För tre dagar. Plus att jag ju shoppade loss i Karlstad. Så nu har jag släpat tung stor väska plus två stora påsar på promenad- buss- buss- tåg- buss- tåg- cykel.

Men det gick bra! Och nu är jag tillbaka hemma i fina, söta, rara lilla Tierp!

Och JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA vad kul vi haft!!

Nu ska jag natta barn, packa upp, städa leksaker, slå in present, fråga Jonas vilka som sagt att de kommer på Stellas kalas på lördag, plocka ur diskmaskinen. No more lyx-semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0