Plötsligt så händer det

En bild jag hade i huvudet innan vi flyttade in i nya huset:

Sommar, 27 grader varmt, inte ett moln på himlen, barnen badar i poolen, jag sitter i solstolen och njuter med en kopp kaffe alternativt en kall öl. Lugn och ro. En gräsklippare, vattenplask och fiskmåsar är allt som hörs.

Detta hände idag!!!!!!!!!!!!!!!!

Tills: MAAAAMMAAAAAA!!! TA NER BARBIEDOCKORNA!!!!!!

Upp ur solstolen, uppför trappan. Barbiedockor. Och lite blogg på köpet.

Har finbesök av barnens farmor och farbror Kralle, så tillbaka till solstolen under tiden farmor leker med Leo!

Kommentarer
Postat av: chris

Hej hej! Gud vad du är bra på att blogga!!!! Jag skrattar så jag tjuter och läser högt för Stefan om alla dina tokigheter. HAr precis kommit hem från Göteborg (träffade inte Foxy ;)) o nu ska vi övningsköra. Jag är jättenervös! Kram o hej!

2007-08-06 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0