Status på hemmet

Plommonträd: Nyss gått sönder pga barn som hängt i gren
Ren tvätt: Ligger överallt utom i garderoben
Smutstvätt: Skulle behöva tvättas
Disk: I köket
Leksaker: Över hela trädgården
Hallen: Rörigt

Men va fan. Glada barn (Stella, Stellas bästis Hampus och Leo) dansar till Mora Träsk i barnens rum. Glad och lugn sambo dricker kaffe på nedervåningen. Så varför sitter jag egentligen här och surar?

Svar: För att jag är PEDEANT PEDANT PEDANT som mår fysiskt och psykiskt dåligt när saker inte ligger där de ska. Dock har jag fått lov att undertrycka denna egenskap när min familj består av Leo 1,5 år och Stella 5 år, slarviga som barn är mest, och Jonas, 36 år, som är....eh....inte pedant. Men som faktiskt kämpar på ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0