Teknik....hallå??!!...

Kom på att där kunde jag ju varit snitsig och lagt in länken i texten, sådär käckt på deras namn.

Men hur hur hur gör man då?! Kan nån tala om? Skulle också gärna vilja veta:
- Vad Facebook är för nåt som alla pratar om?
- Hur man laddar in bilder i datorn från kameran (Ska fråga Jonas. Nån gång. Any year now)
- Hur man får in en talbok i sin mobil. (Går det? Eller måste man ha Mp3?)
- Var "Sköljsstoppsknappen" sitter på vår tvättmaskin och varför tvättmaskinen ibland stannar mitt i programmet

Men hey! Jag lyckades starta en blogg! Teknikunderns tid är inte förbi.

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag som bara är 25 vet faktiskt vad facebook är. Typ MSN, man skall skriva lite om sig själv, lägga upp lite bilder och gå med i lite olika grupper. Viktigast av allt är att "adda" så många människor som möjligt! Alla dina vänner, människor du har träffat någon gång, och dem som du bara hört talas om kan du "adda". Förutsatt att de accepterar att vara dina vänner, men det gör det säkert eftersom alla vill ha så många som möjligt! Jag tror att syftet är att man skall kunna utnyttja sina vänners vänner och liknande ifall de kan vara bra på något eller känna rätt människor. Hoppas du blev lite klokare. Du kan skaffa ett konto på facebook.com. Ha det bäst!

2007-08-24 @ 11:56:07
Postat av: Cicci

Åhå, nu vet jag också vad en facebook är. Förstår inte varför jag skulle ha nytta av en sådan bara? Jag vet också hur man gör när man laddar bilder till datorn: Både från min mobil och från kameran! Och jag är äldre än du!!! Talbok i mobilen låter ju kanske som nåt man borde ha stort minne till, men det kanske går utan mp3... stoppsköljknappen... varför vill du trycka på den?

2007-08-24 @ 22:06:21
Postat av: Anna

Har noll koll på Facebook, förutom att min kollega har skaffat en sida där och han blir skitnervös varje gång någon vill vara hans vän... Verkar läskigt...

2007-08-24 @ 22:15:26
Postat av: Anna

Har noll koll på Facebook, förutom att min kollega har skaffat en sida där och han blir skitnervös varje gång någon vill vara hans vän... Verkar läskigt...

2007-08-24 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0