You remind me of my husband except you're not buried in the backyard

Saker jag stör mig på hos Jonas:
- Att han alltid ställer in sakerna på fel ställen när han plockar ur diskmaskinen
- Att han sällan slänger strumpor o T-shirts i tvätten
- Att han inte vet var barnens leksaker ska vara
- Att han inte lägger in skor i byrån och jackor i garderoben i hallen
- Att han gnäller och är sur när han städar

Saker Jonas stör sig på hos mig:
- Att jag är en sån som stör mig på ovanstående saker

Jag och Jonas är som låten "You say tomatoe...". Men va fan! I fucking love him. Om alla snygga, charmiga, innebandyspelande popkillar i hela världen ställde sig på rad med Jonas någonstans i mitten, så är det ändå han jag skulle välja.

Dock: Om en vecka jobbar vi båda två, jag dagtid och han kvällstid=ses typ aldrig. Så hoppas att inga innebandyspelande popkillar ställer sig på rad i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0