Hjärnan, stäng av dig

Äntligen jullov, men fortfarande poppar det upp tankar om procentplanering och elevvård. Ska försöka att ignorera, och istället tänka på:
  • Ska jag börja städningen med att dammsuga eller damma?
  • Vilken färg jag ska ha på nya dörrmattan jag ska köpa idag (I Tierp finns tre inredningsaffärer. Det gäller att gräva där man står)
  • Vilka kläder jag ska ha ikväll när jag och Jonas ska gå ut och äta
  • Om jag ska ringa Niklas (lillebror) nu eller senare
Allright. Julstädning väntar. Klara färdiga gå!

Kommentarer
Postat av: F

Jag vaknade i morse och insåg att jag hade drömt att jag hade en EVK med en av mina elever!
Btw - började du med att damma eller dammsuga?

2007-12-22 @ 11:26:32
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Maria

F: började med att damma. EVK-drömmar låter inte helt avkopplande! =) Ha ett skönt jullov, hoppas att du lyckas med att stänga av hjärnan och skipper fler EVK-tankar!

2007-12-22 @ 13:39:26
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0