Alex lägenhet vs. krogen

Kanske mörkblå stuprörsjeans, svarta halternecktoppen, snygga klackskorna. Eller man får kanske inte ha klackskor på sig inomhus? Hm, kanske hellre träffar dem på krogen, fast då känns det å andra sidan kallt med halternecklinne.
Jag får fundera vidare på detta med kläder. Kanske köper jag något nytt, kan ju inte komma på fest hos Alex och Katrin Schulman i vilken gammal trasa som helst. Nu ska jag iallafall läsa godnatt-bok för nybadade barn, sen nattning, sen sista delen av "Predikanten".

Sen Internet-workshop med min kurs "Sluta dagdrömma om omöjliga kändiskompisar och get a life. Loser"

Kommentarer
Postat av: F

Kan du inte helt enkelt ringa till Katrin, så kan ni prata ihop er om vilka kläder ni ska ha? Ska ni kanske vara likadant klädda så det syns hur himla bra kompisar ni är?

2007-11-23 @ 20:52:02
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Maria

F: JA! Gud vilket bra förslag. Måste be Anna fråga om telefonnumret bara. Perfekt!!

2007-11-23 @ 21:02:51
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0