Jag älskar mitt jobb

image65

Med en kaffemaskin som fixar latte skulle jag avguda det.

I vår nuvarande maskin kan man bara få vanligt, fast i och för sig helt OK, kaffe, och jag glömmer jämt att ta med mig mjölk.

Fast hold your horses. Jag är ju faktiskt lite chef. Som arbetslagsledare skulle jag ju kunna införa ett nytt ansvarsområde "Köpa mjölk varje måndag". Kanske J som ändå köper frukt varje vecka? (Till oss och till elever som vi säljer i klassrummen för 3 kronor)

Så löste jag det problemet! I'm a problemsolving genious!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå! Nu har jag äntligen hittat fram till din blogg. Kul! På måndag kommer mjölken! :)

2007-11-08 @ 17:59:57
Postat av: Maria

Hahaha! =)
Ska vi säga att du är mjölkansvarig, och så ger vi värdegrundsgruppen till någon annan?!

2007-11-08 @ 18:53:54
URL: http://babydarling.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0